//Shinee World

Assalamualaikum!

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)





Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Terasa dipinggirkan.

Assalamualaikum! Kalau tak jawab dosa, kalau jawab awak semua sayang saya *hidung kembang* Okay, story kita hari ini ialah ''Terasa dipinggirkan''. Hm saya rasa sedih sangat sebab saya rasa macam saya ni dipinggirkan oleh kawan-kawan saya. Tak tahu kenapa boleh wujud perasaan macam ni.

Diorang semua macam bila saya dah tegur, baru nak layan. Pastu bila dah takde topik nak sembang, terus senyap macam tu je. Hm siapalah kita ni kan *lap air mata* It seems like they already forget me. Yeah I know that sekarang ni musim cuti sekolah but takkan tak boleh nak bertegur langsung?

Mungkin saya yang lebih-lebih. Mungkin saya yang terlalu berharap, berharap agar hubungan kita kekal selamanya. Kekal macam mana mula-mula kita rapat dulu. Yeah memang saya terlalu berharap. Sebak dada saya dibuatnya. 

Saya rindu semua perkara yang kita buat time sekolah haritu. Rindu nak lepak sama-sama. Rindu nak makan kat Kfc. Rindu nak pusing-pusing kat pekan Kuala tu. Rindu nak main taman. Semua benda saya rindu okay. Tapi mungkin saya je yang rasa rindu tu, kalau diorang saya tak tahulah macam mana.

Semua ni keluar hanya disebabkan saya membaca tweet-tweet diorang. Semua orang diorang tegur tapi saya? Kenapa saya diorang tak tegur? Happy je diorang bercerita. Mungkin saya ni terlalu bodoh kut, bodoh fikirkan semua benda ni.

Perasaan dipinggirkan lebih menyedihkan daripada perasaan takda kawan. Kalau macam ni, saya lebih rela takda kawan. Saya taknak hati saya sakit. It's okaylah, saya taknak fikirkan lagi. Esok lusa hilanglah semua ni kan? 

Walau macam mana pun, saya nak minta maaf banyak-banyak kalau saya ada buat salah dan silap sama ada ianya disengajakan atau tidak disengajakan. Time buka sekolah nanti mungkin kami takkan sekelas lagi. Saya harap hubungan persahabatan kami ni takkan rosak hanya disebabkan masalah ni. Saya sayang semua kawan saya xo xo :* Assalamualaikum!


Older Post